Chaos Wild Craft

Awatar użytkownika
Administrator
Site Admin
Site Admin
Posty: 2400
Ulubiona rasa: Krasnoludy, Orkowie
Kontakt:

Chaos Wild Craft

Post autor: Administrator » czw, 6 sie 2009, 17:41

Chaos Wild Craft by Admin

Typ rozgrywki: 1 vs 1 (turniejowa)

http://hotfile.com/dl/23506024/fe75d8e/ ... t.rar.html

Główne cechy mapki:
- bazy w dość bliskiej odległości
- 4 kopalnie bazą(2x), 4 kopalnie blisko bazy(2x), 4 kopalnie na środku
- kopalnie nie pilnowane
- na samym środku: Karczma zbójów (legowisko zabójców)
- na dolnej drodze: Świątynia Żywiołów oraz 2 sklepy

Można jeszcze poprawić mapkę, tylko piszcie co?
Bo jak się zacznie turniej nie będzie odwołania.
Gdyby nie ja to Krasnoludy nie miałyby króla... Admin

Awatar użytkownika
Hunter
Champion
Champion
Posty: 312
Kontakt:

Re: Chaos Wild Craft

Post autor: Hunter » czw, 6 sie 2009, 19:46

Do poprawy legowisko bandytow, atakuja czerwonego gracza, bez problemu przechodzac kolo wiez i atakuja budowniczych. Lepiej je usun
Sensei Piela

Awatar użytkownika
Administrator
Site Admin
Site Admin
Posty: 2400
Ulubiona rasa: Krasnoludy, Orkowie
Kontakt:

Re: Chaos Wild Craft

Post autor: Administrator » czw, 6 sie 2009, 20:10

Zastanawiam się nad zmianą na legowisko gnolli. One nie przechodzą koo wieży.
Ale przecież zabójcy od razu się nie pojawiają. Może zrobić już na nich armie.
Gdyby nie ja to Krasnoludy nie miałyby króla... Admin

Awatar użytkownika
Hunter
Champion
Champion
Posty: 312
Kontakt:

Re: Chaos Wild Craft

Post autor: Hunter » czw, 6 sie 2009, 20:36

moge, a nawet musze, ale gracz niebieski nie.Nie pojawiaja sie od razu ale chwile po zakonczeniu budowy budynku do produkcji jednostek. Niech inni sie wypowiedza na ten temat, ja jestem za usunieciem, bo czerwonemu utrudniaja rozbudowe.
Sensei Piela

Awatar użytkownika
Administrator
Site Admin
Site Admin
Posty: 2400
Ulubiona rasa: Krasnoludy, Orkowie
Kontakt:

Re: Chaos Wild Craft

Post autor: Administrator » czw, 6 sie 2009, 21:47

Jak tak to zmienię to na legowisko gnolli. Jakieś jeszcze sugestie, uwagi, błędy? Poprawię mapkę jak będę miał wszystkie wasze propozcyje
Gdyby nie ja to Krasnoludy nie miałyby króla... Admin

Awatar użytkownika
Louis EX
Site Admin
Site Admin
Posty: 765
Kontakt:

Re: Chaos Wild Craft

Post autor: Louis EX » sob, 8 sie 2009, 10:37

Moim zdaniem czerwony ma nieco lepszą pozycję do obrony. Można przejść przez las w górnej części bazy niebieskiego a ponadto jednostki lewitujące (w tym żywiołaki ) mają ułatwione przejście od dołu. Czyli grając przeciwko np. zarazie niebieski musi zbudować cały ciąg murów na dole, a nie ma za bardzo na to miejsca. Czerwonemu wystarcza krótki odcinek jeśli chodzi o obronę z dołu.

Awatar użytkownika
Administrator
Site Admin
Site Admin
Posty: 2400
Ulubiona rasa: Krasnoludy, Orkowie
Kontakt:

Re: Chaos Wild Craft

Post autor: Administrator » sob, 8 sie 2009, 12:34

Louis, ale nie zaproponowałeś jakiejś zmiany w związku z tym :|

Czerwony gracz na dole ma większe wejście do bazy. Poza tym jego baza jest szersza od bazy przeciwnika. Niebieski gracz ma węższe wejście do bazy(most), ale jego baza jest węższa od bazy przeciwnika
Gdyby nie ja to Krasnoludy nie miałyby króla... Admin

Awatar użytkownika
Louis EX
Site Admin
Site Admin
Posty: 765
Kontakt:

Re: Chaos Wild Craft

Post autor: Louis EX » sob, 8 sie 2009, 13:19

Jedynym wyjściem byłoby ujednolicenie stron. Ale skoro nikomu to nie przeszkadza to jak dla mnie może tak zostać. Tylko znowu obawiam się walki o miejsce startu podczas gier turniejowych. Ale to już inny temat.

Awatar użytkownika
Administrator
Site Admin
Site Admin
Posty: 2400
Ulubiona rasa: Krasnoludy, Orkowie
Kontakt:

Re: Chaos Wild Craft

Post autor: Administrator » sob, 8 sie 2009, 19:35

Przed samymi rozgrywkami jeszcze raz zmodyfikuje tę mapkę. Jest błąd z położeniem świątyni. Jednostki naziemne nie mogą wychodzić.
Gdyby nie ja to Krasnoludy nie miałyby króla... Admin

Awatar użytkownika
Wojtku
Lunarion
Lunarion
Posty: 559
Ulubiona rasa: Minotaury (neutral)
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Re: Chaos Wild Craft

Post autor: Wojtku » pn, 10 sie 2009, 20:37

Ja myślę, że powinno się zrobic symetryczne bazy. Dajmy na to czerw.- góry nieb.- góry. Najlepiej obliczyc wielkośc fortec oraz usunąc wszelakie neutralne budynki takie jak swiątynie... mauzolea itd. Jakoby byłoby niesprawiedliwe jeśli kogos atakuje(ą) zabójcy.... Może i nic nie robią ale jesli idzie czyjas armia to potrafią ją nieco uszczuplic. Dajmy na to tytan, chociaz forteca jest do 3... Ale za to jeśli rozwali sie taki budynek wychodzi (BOSS)? który idzie w kierunku jednostek najblizej polozonych... wystarczy go sprowadzic do bazy przeciwnika.

Sorry że sie tak rozpisałem.

Z największym szacunkiem dla administracji. :P

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości