Warlords Of Legends

Awatar użytkownika
Pur3viL
Szef EF
Posty: 658
Ulubiona rasa: Kobiety
Lokalizacja: Milanowek
Kontakt:

Warlords Of Legends

Post autor: Pur3viL » wt, 14 lut 2012, 19:26

W O L



1. Wprowadzenie

Jeżeli ktoś z was miał kiedykolwiek styczność z mapą DoTa w w3 lub LoLem jako grą to napewno bardzo szybko poradzi sobie z systemem panujacym na tej mapie. Głownym założeniem jest zniszczenie bazy przeciwnika ale to nie takie proste ponieważ napotyka nas wiele przeciwności na początku w rozwinięciu i końcówka też taka piękna nie jest. Mianowicie będziemy musieli przedrzeć się przez 3 wrogie wieże. Chronią ich pojawiające się miniony które idą do naszej bazy lecz od nas miniony również ruszają. Starcie następuje na środku lini po której bazowo się poruszamy. Do wyboru mamy 3 linie lecz każdy gracz musi zdecydować się na 1 stałą podczas rogrywki z możliwością zmiany oczywiście. Wypadałoby pomóc tym minionom bo po obu stronach czyt. 3v3 na każdej lini po tyle samo będą walczyć w nieskończoność... Więc robimy stałego bohatera z lv1 zamrażamy poziom dobieramy przedmioty jakie chcemy i jedziemy. Należy też pamiętać o tym, że doświadczenie jakie co chwila dostajemy za zabicie wrogich jednostek możemy też pozyskać w lesie zabijąc w nim jungle creepy za które dostajemy więcej surowców lecz są one silniejsze.

2.Miniony, jungle creepy, spawny, bossy i surki

a) Miniony

5x atakujących z bliska-za zabicie każdego z nich dostajemy po każdym surowcu w wysokości 1 (spawn co turę)

1x atakujący dystansowo-za zabicie każdego z nich dostajemy po każdym surowcu w wysokości 2 (spawn co turę)

1x jednostka oblężnicza-za zabicie każdej z nich dostajemy po każdym surowcu w wysokości 10 (spawn co 5 tur)

b) Spawny

Spawn to miara czasowa określająca ponowne pojawienie się na mapie danej jednostki czasu spawnu jeszcze nie ustaliłem.

c) Jungle Creeps

Są to jednostki występujące w lasach pomiędzy liniami dające nam po 10, 15, 20 lub 25 surowców w zależności od siły jednostki. Należy jeszcze pamiętać, że jungle creepy będą się respić bardzo rzadko dlatego warto wejść do lasu i wyczyścić trochę w celu uzyskania surowców do celów własnych lub poprostu do uniemożliwienia tego przeciwnikowi.

d) Bossy

Na owej mapie występować będą 2 bossy. Pierwszy z nich SMOK będzie możliwy do pokonania gdy nasz bohater osiągnie ok. 10 poziomu zadanie to jednak nie będzie łatwe dlatego najlepiej zabić go we 2 ale warto pamiętać, że ryzyko w tym wypadku da nam po 500 surowców za zabicie go. Natomiast drugi boss TYTAN będzie już dużo większym problemem dlatego cała drużyna powinna działać razem oczywiście po osiągnięciu przyzwoitego poziomu w późniejszych fazach rozgrywki ok. 15 poziom pokonanie go daje po 1000 surowców całej drużynie która go zabije. Przy bossach jednak warto pamiętać, że idziemy tylko wtedy jeżeli mamy pełne życie i odpowiednią ilość mikstur życia inaczej nasz bohater polegnie.

e) Surowce

Uzyskiwane z każdego zabicia jednostki potrzebne do ulepszeń doświadczenia jak i innych atrybutów w naszej bazie a także na kupowanie mikstur życia dostępnych w sklepach.

3. Bohater

Wszystko jest dopiero w fazie pomysłów i wstępnego wykonywania mapy także cierpliwości ale podstawowymi założeniami jakie przewiduję będzie:
Bohater stały z poziomem 1 zamrożonym z wybranymi dowolnie przez użytkownika przedmiotami (dopuszcza się używanie buga wielokrotnego używania tego samego przedmiotu). Wymaganiami będzie rasa musi być to rycerz bądź imperialista nad klasami jeszcze myślę. Żeby nasz bohater czuł się bezpieczny w bazie będzie sklep z miksturami oraz jednostki dające nam buffy oraz leczące.

4. Baza a linia i jungla

Baza jest to miejsce gdzie możemy czuć się bezpiecznie do końca gry ( no chyba, przeciwnik ją niszczy to zmienia sytuację) możemy w niej leczyć się dostawać czary wzmacniające nazywane potocznie buffami.

Linia jest to ścieżka prowadząca od naszej bazy do bazy wroga po której poruszamy się my, nasze creepy, gdzie stoją nasze i przeciwnika wieże jak i miejsce większości walk. Na tym torze expimy oraz pozyskujemy surowce z minionów

Jungla miejsce gdzie możemy zarobić dużo surowców ale musimy w niej zachować ostrożność z uwagi na silne potwory jak i innych bohaterów przechadzających się po niej robiąc to samo co my.


TO 1 CZĘŚĆ TROCHĘ DŁUGIEGO POSTA.
Obrazek
Robię mapy
Zapraszam na LoLa EUNE -ZjemCiPłatki

Awatar użytkownika
KKProgamer
Lunarion
Lunarion
Posty: 528
Ulubiona rasa: WBC I : Ludzie WBC II - Ludzie WBC III - Nieumarli
Kontakt:

Re: Warlords Of Legends

Post autor: KKProgamer » czw, 29 mar 2012, 16:07

Ja też gram w LoL'a <niedługo ponad 2 tygodnie> i moim zdaniem twój pomysł jest dobry, jakbyś coś chciał to mów do mnie <pomoc jakaś czy co>, ale mnie interesuje jedno... w LoL'u bohater się spawnuje co ileś tam sekund, zauważyłeś że jak nasz zginie to lipa blada? :< A i jeszcze jedno, miniony powinny być NIE sterowane przez gracza, bo tak to z klimatu lola nic bo każdy weźmie wojo i hero i idzie środkiem. Mocne wieże będą mam nadzieję, hero 1lvl jak sądzę. jednak tu jest kolejny "blok" dla gry. w WBC III jest limit jednostek a więc hero wbije 9-10 level max, jak ty chcesz ubić tytana do jasnej ciasnej? smoka to jeszcze jeszcze.


Edit ; Rozmyślając tak, może bohater byłby generałem jakiejś rasy i nim bedziemy sterować? I przy okazji da się go respawnąć jeśli już. Będzie 16 bohaterów do wyboru w takim razie jeśli to generałowie.

Edit2: Czym będzie Nexus/Inhibitor? bo już nie wiem? Nexus dając go na 5lvl pałacu np. bedzie za słaby. I jeszcze jedno, wiesz że każdy bedzie iść na nexus? bo nie ustawisz tak że trzeba najpierw wieże rozwalić :<.

W każdym razie jest dużo trudności i musisz coś wymyśleć
Ranking Ras wg. Mnie
1. Baśniowa Istota
2. Orki
3. Wysokie Elfy
4. Demony
5. Nieumarli ex aequo Barbarzyńcy

Obrazek

I love this character :*

Awatar użytkownika
TomekW
Lunarion
Lunarion
Posty: 579
Kontakt:

Re: Warlords Of Legends

Post autor: TomekW » czw, 29 mar 2012, 16:33

Pomysł fajny, ale...

Po co iść na jakiś Bossów dających po 500/1000 każdej surki, jak żeby to zabić trzeba mieć mikstury, które kosztują chore pieniądze.

Właśnie, bohaterów raczej nie da się ożywić. Z generałami dałoby się to jakoś załatwić (ja zrobiłbym to tak - tych generałów ożywiamy po prostu tak jak normalne jednostki, nie da się zrobić kilku, ponieważ jest ograniczenie populacji ze względu na zbyt małą liczbę budowli...), ale to byłoby kiepskie - bo nie levelowaliby, nie mieliby zbyt wielu czarów, szybko by padali, nie mieliby mikstur...

Ogólnie chyba nie da się zrobić, żeby creepów nikt nie kontrolował, ponieważ jest ograniczenie graczy do 6, a razem z creepami + 6 graczy musiało by tu już być 8 graczy w grze.

Generalnie pomysł fajny, ale ograniczenia w WBC chyba nie pozwolą wykonać dobrej mapki w tym stylu.
Tomek

Awatar użytkownika
KKProgamer
Lunarion
Lunarion
Posty: 528
Ulubiona rasa: WBC I : Ludzie WBC II - Ludzie WBC III - Nieumarli
Kontakt:

Re: Warlords Of Legends

Post autor: KKProgamer » czw, 29 mar 2012, 16:40

Właśnie, bohaterów raczej nie da się ożywić. Z generałami dałoby się to jakoś załatwić (ja zrobiłbym to tak - tych generałów ożywiamy po prostu tak jak normalne jednostki, nie da się zrobić kilku, ponieważ jest ograniczenie populacji ze względu na zbyt małą liczbę budowli...), ale to byłoby kiepskie - bo nie levelowaliby, nie mieliby zbyt wielu czarów, szybko by padali, nie mieliby mikstur...
W wszystkim się zgadzam lecz tu jest mały fikus, mianowicie ;

Generałowie mogłyby levelować i tak jak w lolu powiększać swoje podstawowe statystyki <przeto jednostki też mają levele? 30 max> fakt że bedzie to mniej odczuwalne ale jest, jednak przy stracie hero - na nowo trza expić. Poza tym jeśli się trafi np. jakiś mag to ma 3 czary załóżmy to przecież tak samo prawie jak w LoL'u <tam są 3 skille i ulti>, gorzej bo niektórzy w ogle nie mają.


A tak z resztą się zgadzam, dodatkowo ten strasznie mały limit jednostek. ciężko byłoby to zrobić.
Ranking Ras wg. Mnie
1. Baśniowa Istota
2. Orki
3. Wysokie Elfy
4. Demony
5. Nieumarli ex aequo Barbarzyńcy

Obrazek

I love this character :*

Awatar użytkownika
Pielagoroth
Rycerz Zagłady
Rycerz Zagłady
Posty: 1741
Ulubiona rasa: Nieumarli
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Re: Warlords Of Legends

Post autor: Pielagoroth » czw, 29 mar 2012, 16:49

KKProgamer pisze:Będzie 16 bohaterów do wyboru w takim razie jeśli to generałowie.
*18
KKProgamer pisze: <przeto jednostki też mają levele? 30 max>
*20
Czyżby? A jednak. ®

Awatar użytkownika
TomekW
Lunarion
Lunarion
Posty: 579
Kontakt:

Re: Warlords Of Legends

Post autor: TomekW » czw, 29 mar 2012, 16:50

Tak czy siak, nie będzie żadnych dodatkowych zdolności, które można by rozwijać.
Tomek

Awatar użytkownika
KKProgamer
Lunarion
Lunarion
Posty: 528
Ulubiona rasa: WBC I : Ludzie WBC II - Ludzie WBC III - Nieumarli
Kontakt:

Re: Warlords Of Legends

Post autor: KKProgamer » czw, 29 mar 2012, 16:50

Od kiedy jest 18 ras?

Chyba że liczysz Imperium i 3 magów?


Fakt 20 lvl, 3 mi się postawiło przypadkiem


EDIT : Racja nie będzie.
Ranking Ras wg. Mnie
1. Baśniowa Istota
2. Orki
3. Wysokie Elfy
4. Demony
5. Nieumarli ex aequo Barbarzyńcy

Obrazek

I love this character :*

Awatar użytkownika
Pielagoroth
Rycerz Zagłady
Rycerz Zagłady
Posty: 1741
Ulubiona rasa: Nieumarli
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Re: Warlords Of Legends

Post autor: Pielagoroth » czw, 29 mar 2012, 16:53

Liczę generałów, których liczba jest jednoznaczna.
Czyżby? A jednak. ®

Awatar użytkownika
KKProgamer
Lunarion
Lunarion
Posty: 528
Ulubiona rasa: WBC I : Ludzie WBC II - Ludzie WBC III - Nieumarli
Kontakt:

Re: Warlords Of Legends

Post autor: KKProgamer » pn, 2 kwie 2012, 17:04

Za pozwoleniem Pur3vila przejąłem ten projekt i ja będę robił tę mapę. [Purvil mówił dużo i z czego pamiętam ogólnie stracił nadzieję na pełen sukces]


LORDS OF ROAD

Moja mapa będzie na podstawie Pur3vil JEDNAK
mówie Wam że nie spodziewajcie się LoL'a bedzie to po prostu odsłona LoL'a w WBC III.


Mapa jest już w fazie Beta zostało jej jedynie ustawienie wydarzeń na Spawn.


Bohater bedzie omawiany przed rozgrywką na jakim tymczasowym levelu ma być. Preferuję 5/10/15 level HERO <nie bohatera>, w przypadku większych leveli trzeba zaznaczyć "Mocne Wieże" i na dodatek pobrać wersję dla hero +20 kto chce się pobawić.

Śmierć Hero - Twoja przegrana, narazie nie robię z bohaterami gdyż to wersja Beta. A bardzo możliwe że stanie się to do wyboru.


W wersji beta będzie można pograć herosem z minionami i wszystkimi innymi rzeczami oprócz :

a ) Nie ma Jungle Creepów ( Nie dałem ich w wersji beta )
b ) Nie ma "Inhibitorów"
c ) Śmierć Hero - Przegrana ( w pełnej będzie Bohater )


Mapa ma 3 ścieżki <lewą, środkową, prawą> (środek duży, prawa średnia, lewa mała), Gra jest przeznaczona dla 2 graczy. Najlepiej zrobić TANKA [woja o high hp] i MAGA o masowym niszczeniu do rozwalania minionów i pomaganiu Tankowi. Healer nie jest potrzebny <ale mozę być jesli kto chce, bo w końcu uleczenie na polu to lepsze niż uleczenie w bazie>.


Już niedługo dodam link do PRE-BETA <bez efektów graficznych np. drzew,kamieni itp. itd.>
Ranking Ras wg. Mnie
1. Baśniowa Istota
2. Orki
3. Wysokie Elfy
4. Demony
5. Nieumarli ex aequo Barbarzyńcy

Obrazek

I love this character :*

Awatar użytkownika
TomekW
Lunarion
Lunarion
Posty: 579
Kontakt:

Re: Warlords Of Legends

Post autor: TomekW » pn, 2 kwie 2012, 19:39

A na czym polega różnica pomiędzy Hero a Bohaterami? Bo już się gubię (a Hero to dosłownie Bohater, żeby było zabawniej). Ale zagmatwane jest ("śmierć hero - nie bohatera", "wersja z hero, na razie bez bohaterów" itp.).
Tomek

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości