Pomysły na Mapy

Awatar użytkownika
Wojtku
Lunarion
Lunarion
Posty: 559
Ulubiona rasa: Minotaury (neutral)
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Re: Pomysły na Mapy

Post autor: Wojtku » pt, 16 paź 2009, 14:09

Chyba nie 9.... ale ten w środku to chyba neutralny... A tak po boku to nie jest zły pomysł... ścian jest 9 bez środka 8 podzielic na 4 części każdy dostaje nieco więcej i gites :)

Awatar użytkownika
aleksanderek48
Champion
Champion
Posty: 1257
Ulubiona rasa: mi.: elfy
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Pomysły na Mapy

Post autor: aleksanderek48 » sob, 17 paź 2009, 08:56

na glupio by bylo jak jest ktos na srodku.. ale jest max 6 graczy nie 8... wic lepie taka gwiazda zrobic ale symetryczna ( po lewej i po prawej jeden, a po 2 na gorze i 2 na dole )

Zmyslax
Thrall
Thrall
Posty: 5
Ulubiona rasa: Nieumarły / Mhroczny Elf
Kontakt:

Re: Pomysły na Mapy

Post autor: Zmyslax » sob, 14 lis 2009, 12:42

Więcej mapek do expa by sie przydało...
Mapki do itemow nie potrzebne :P

Awatar użytkownika
Krasnoludzki Lord
Bohater krasnoludów
Bohater krasnoludów
Posty: 724
Ulubiona rasa: Chyba każda po trochu... z naciskiem na wytrzymałe
Kontakt:

Re: Pomysły na Mapy

Post autor: Krasnoludzki Lord » sob, 3 lip 2010, 22:13

A wy w ogóle gracie jeszcze w część II i czy ten temat też jej dotyczy? Bo mi brakuje w II tych "legowisk" jak w III że co jakiś czas jednostki wyskakują i wszystkich atakują. Tylko Jak to zaprogramować w II? Z tego co wiem, trzeba pogrzebać trochę w edytorze w "wydarzenia" i nawet dzisiaj próbowałem, ale mi nie wyszło. No i oczywiście komputer posiadający te wyskakujące jednostki powinien mieć trudność czy raczej zachowanie Awanturnik. Wie ktoś może, jak takie legowiska porobić w wbc II?
CHWAŁA POTĘŻNEMU IMPERIUM KRASNOLUDÓW!!!

Awatar użytkownika
TomekW
Lunarion
Lunarion
Posty: 579
Kontakt:

Re: Pomysły na Mapy

Post autor: TomekW » sob, 3 lip 2010, 23:22

Nie wiem czy to w ogóle możliwe, ściągnij sobie WBC III i po problemie :p.
Tomek

Awatar użytkownika
Krasnoludzki Lord
Bohater krasnoludów
Bohater krasnoludów
Posty: 724
Ulubiona rasa: Chyba każda po trochu... z naciskiem na wytrzymałe
Kontakt:

Re: Pomysły na Mapy

Post autor: Krasnoludzki Lord » ndz, 4 lip 2010, 11:37

A może mam odrazę do trzeciej części? I nie po problemie. A z możliwością, to przynajmniej ja jestem pewien, bo nie wiem czy ty w ogóle przechodziłeś kampanię w II, ale tam właśnie było parę takich scenariuszy, jak np. coś takiego że byłeś ty vs demon w nieźle zabudowanej bazie, a na całej mapie były rozsiane nagrobki i z nich cię zombie atakowały. I właśnie pamiętam, że w takich scenariuszach zawsze bohater tego koloru co powracające jednostki miał zachowanie awanturnik bo od razu wbijał ci się na bazę.
CHWAŁA POTĘŻNEMU IMPERIUM KRASNOLUDÓW!!!

Awatar użytkownika
Wojtku
Lunarion
Lunarion
Posty: 559
Ulubiona rasa: Minotaury (neutral)
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Re: Pomysły na Mapy

Post autor: Wojtku » ndz, 4 lip 2010, 14:03

Legowisk w 2 nie zrobisz. Ale są za to tzw. "wydarzenia" ustawiasz takie jedno i dajesz, że wyskakuje 50 orków ustalasz jeszcze warunek i git. Jeśli chcesz, by wyskakiwały ciągle, musisz ustawić taki, żeby nie był chwilowy. Np. daj coś w tym stylu, dopuki ostatnia SI będzie sapać to będą się pojawiać w odstępach czasowych (do ustawienia). No i powinno Ci chyba wyjść... To tak jak na mapkach wspomagających itd.

Awatar użytkownika
Krasnoludzki Lord
Bohater krasnoludów
Bohater krasnoludów
Posty: 724
Ulubiona rasa: Chyba każda po trochu... z naciskiem na wytrzymałe
Kontakt:

Re: Pomysły na Mapy

Post autor: Krasnoludzki Lord » pn, 5 lip 2010, 10:19

No właśnie tylko nie jestem pewien działania wydarzeń w wbc II, a może je źle skonfigurowałem. Jeszcze pogrzebię, i mogę nawet walnąć tu kilka mapek dla zainteresowanych, jeśli mi wyjdzie.
CHWAŁA POTĘŻNEMU IMPERIUM KRASNOLUDÓW!!!

Awatar użytkownika
Krasnoludzki Lord
Bohater krasnoludów
Bohater krasnoludów
Posty: 724
Ulubiona rasa: Chyba każda po trochu... z naciskiem na wytrzymałe
Kontakt:

Re: Pomysły na Mapy

Post autor: Krasnoludzki Lord » pn, 5 lip 2010, 11:28

Na razie wyszło tylko w połowie. Już wiem, jak ustawić, żeby jednostki się pojawiły, ale dalej muszę kombinować, co z tym powracaniem. Bo idą raz i to wszystko. Niby ustawiłem jakiś tam licznik czy coś, ale to gówno daje. Muszę jeszcze popracować nad tym. Twórcy map do exp z trzeciej części powinni wiedzieć, jak rozwiązać mój problem dokładnie, ale albo opcje wydarzeń różnią się w III, albo po prostu im się nie chce odpisywać :/
CHWAŁA POTĘŻNEMU IMPERIUM KRASNOLUDÓW!!!

Awatar użytkownika
Krasnoludzki Lord
Bohater krasnoludów
Bohater krasnoludów
Posty: 724
Ulubiona rasa: Chyba każda po trochu... z naciskiem na wytrzymałe
Kontakt:

Re: Pomysły na Mapy

Post autor: Krasnoludzki Lord » pn, 5 lip 2010, 13:56

Sukces osiągnięty! Jak się okazało, była to pestka, tylko trochę trzeba było pogrzebać. Ale narodził się nowy problem: czy w wbc II można w jakiś sposób ustawić jednostce (wrogiej) zachowanie? Bo jak są już te wyłażące jednostki, to zawsze atakują tylko mnie. Nie ważne, ile bliżej mają do kompa niż do mnie, zawsze rusza na mnie. I to jest trochę niepełny efekt moich prac. Gdyby się dało, to w statystykach pozmieniałbym zachowanie wychodzących jednostek na wściekłe, to wtedy łaziłyby po całej mapie i nie tylko mnie by atakowały. Szukałem w edycji statów jednostki ale nie znalazłem tam zmiany charakteru. Możecie pomóc?
CHWAŁA POTĘŻNEMU IMPERIUM KRASNOLUDÓW!!!

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości