Znaleziono 417 wyników

autor: LordCan
sob, 7 sty 2012, 23:41
Forum: Dział Projektów
Temat: Projekt: Calkowite spolszczenie WBC3
Odpowiedzi: 18
Odsłony: 6643

Re: Projekt: Calkowite spolszczenie WBC3

Zapowiada się dość ciekawie ;) poczekam aż zrobisz całe tłumaczenie i zabiorę się za pobranie :P
autor: LordCan
pn, 2 sty 2012, 12:00
Forum: Problemy i pytania
Temat: Aura Elcora
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 1736

Re: Aura Elcora

Pewnie chodzi Ci o Balsam Elcora, bynajmniej tak się nazywa tu u mnie... Jest to czar uzdrawiający wszystkie twoje jednostki, jednak jest drogi w opracowaniu a do tego kosztuje ok 400 kryształów przy rzuceniu, ale i tak jest przydatny i opłacalny.
autor: LordCan
śr, 28 gru 2011, 20:41
Forum: Ogólna rozmowa
Temat: Ile trzeba - zabawa
Odpowiedzi: 23
Odsłony: 4733

Re: Ile trzeba - zabawa

Ile potrzeba łuczników (bez ulepszeń) by pokonać jednego Smokolisza??
autor: LordCan
śr, 28 gru 2011, 20:39
Forum: Turnieje
Temat: Turniej Świąteczny 2011r. (zakończony)
Odpowiedzi: 52
Odsłony: 15177

Re: Turniej Świąteczny 2011r.

Gratulacje Furion, choć po tym jak obejrzałem twoją walkę Wysokimi nie miałem wątpliwości że wygrasz ten turniej. Bez wątpienia jesteś najlepszy tu ;) Jeszce raz wielkie gratulacje :P.
autor: LordCan
wt, 27 gru 2011, 21:08
Forum: Ogólna rozmowa
Temat: Ile trzeba - zabawa
Odpowiedzi: 23
Odsłony: 4733

Re: Ile trzeba - zabawa

Ile trzeba minotaurów-królów aby ubić tytana :
a ) Siriana
b ) Króla Lunariona?
Myślę że 7 starczy zarówna na Siriana jak i na Króla Lunariona, oczywiście jeżeli będą walczyć oddzielnie bo jak obaj tytani to już ze 20 będzie trzeba :D
autor: LordCan
pn, 19 gru 2011, 19:26
Forum: Turnieje
Temat: Turniej Świąteczny 2011r. (zakończony)
Odpowiedzi: 52
Odsłony: 15177

Re: Turniej Świąteczny 2011r.

A niech będzie też se zagram ;)


#5
autor: LordCan
pn, 19 gru 2011, 19:15
Forum: Propozycje
Temat: Orędzie Admina
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 1434

Re: Orędzie Admina

Wow patrze że jednak tu się trochę działo przez ten długi czas mojej nieobecności ;) Tak jakoś ostatnio poczułem chęć gry w WBC, w związku z tym musiałem tu zajrzeć :P
autor: LordCan
pt, 6 maja 2011, 18:40
Forum: Hyde Park
Temat: Co sądzicie o EnZoOo
Odpowiedzi: 17
Odsłony: 3528

Re: Co sądzicie o EnZoOo

Poza tym że nabijasz się z moich fotek :p ...... to ogólnie spoko z ciebie człowiek, i pogadać można i w ogóle....
autor: LordCan
pt, 27 sie 2010, 10:00
Forum: Inne Gry
Temat: StarCraft 2
Odpowiedzi: 21
Odsłony: 4266

Re: StarCraft 2

Żeby nie koniec wakacji do bym se zassał, ale i tak mam teraz mało czasu na kompa, więc Adminie mogę Ci tylko zazdrościć takiej giery :lol: :lol:
autor: LordCan
czw, 26 sie 2010, 19:23
Forum: Propozycje
Temat: Turniej 2vs2
Odpowiedzi: 43
Odsłony: 8871

Re: Turniej 2vs2

Takiego typu turnieje próbowaliśmy organizować już nie raz, i za każdym razem był to jeden wielki nie wypał.......więc nie wiem czy wam się to uda, ale powodzenia :bad:

PS: Invis nie pisz posta pod postem, używaj opcji "EDIT"